måndag 6 april 2015

Löö Pariii och att kanske vara tillbaka..

 Foto: in estelles pocket


Hej alla fina outtröttliga besökare! Det värmer mitt hjärta att ni trots ett oändligt långt uppehåll ändå då och då kikar in här.. Det var inte min plan att försvinna så länge men jag har lovat mig själv att bara skriva när jag känner mig inspirerad och jag antar att motivationen försvann iväg på andra äventyr.. Kameran som brukade vara mig lojala följeslagare förpassades till en mörk vrå och glömdes bort.. Kanske behövde både den och jag vila oss lite.. Så mycket har hänt sedan sist jag var här.. Den varma sommaren gav vika för en gråruskig höst och min hemstad byttes ut mot huvudstaden.. I vår lilla lägenhet på Hisingen bor en lillasyster och istället kallas en andrahandslägenhet på hippa Södermalm hem.. Dagarna spenderas som inredningsassistent på Sköna hem där det både slits hårt men och skålas i champagne om vartannat.. Jag hoppas att jag är tillbaka här för att stanna och jag skulle bli så otroligt lycklig om ni tittade in här ibland! Det och några bitar Paris var allt jag hade på hjärtat just nu..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar