torsdag 20 mars 2014

Att vara biten

Foto: in estelle´s pocket

Om jag inte var så trött så skulle jag nypa mig i armen för att se om det livet jag lever nu är på riktigt.. Är det verkligen jag som cruisar omkring i Stockholms tunnelbana i morgonrusningen mellan olika fotostudior och arbetar med människor som tidigare bara varit namn i mina sparade inredningsreportage hemma på min stege.. Kanske kommer det att sjunka in först när jag sitter på tåget hem igen, vilket äventyr jag varit en del av.. Och kanske men bara kanske är jag här för att stanna ett tag..
Ovan ser ni en av mina absoluta favoritplatser, Lilling Cottage ute på Hönö.. Lilling sviker aldrig när man behöver fylla på sin inspiration eller energi.. Tänk att så mycket vackert kan rymmas på så liten yta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar