onsdag 8 februari 2012

Att sova på ett currykors..

 Foto: lånat ifrån nätet

Då har jag alltså möblerat om, ännu en gång.. Släpat det så oerhört tunga mässingsskåpet över golvet och ställt sängen under fönstret istället.. Nöjd som en mätt katt kröp jag ner i sängen på kvällen men av någon anledning sov jag inte alls speciellt gott.. Varken första, andra eller tredje natten..
Tydligen kan det enligt mina kollegor bero på att jag råkat placera sängen på ett såkallat "currykors"..  Vet inte riktigt vad det innebär men bra låter det ju inte.. Dock gör minnet av mässingsskåpsflytten att jag kanske skall ge det hela en natt till ändå..

1 kommentar:

  1. Vad jag har förstått så har currykors med jordens energifält att göra. Sover man på ett currykors så störs dina chakran i kroppen. Det är den förklaringen jag fått. :) Min vän håller på massor med detta och mäter även upp currykors med en slagruta :) Kram

    SvaraRadera