onsdag 2 november 2011

Catwalk Soirée

Foto: in estelle´s pocket
Det känns märkligt nog lite som 1:a advent idag.. Ligger här i min säng med ett vaniljdoftande ljus tänt brevid.. I köket väntar diverse fröer på att få bli hemmagjort knäckebröd och på golven väntar diverse dammtussar på att få bli uppsugna.. Idag får bli lite utav en fixa det mysigaredag.. Skall även kila ut och köpa senaste numret av Sköna hem, ser ut att finnas ett finfint hemreportage där i.. Inspiration som får mig att drömma om att bo någon annanstans.. 
Fotona ovan kommer ifrån vår kundkväll på NoaNoa.. En kväll full av smörgåstårta, sminkning på makeupstore, skumpa, goodiebags, crazydance, ännu mer skumpa, glada kunder och mängder av kläder.. Själv agerade jag påkläderska för modellerna och jag önskar att det fanns lite foton bakom kulisserna.. Det hade sett liiite annorlunda ut än det ändå ganska välkammade modeller som klev ut på catwalken..

4 kommentarer:

  1. Det måste ha varit en härlig kväll. Alla är ju så vackra och fotona är så fina. Jag tror säkert att du var jättefin "back stage". Det hade varit fint med lite sådär "stressade" foton, så som det kan bli inför visningar...Men alla kom i rätt kläder ser det ut som. Snyggt!

    SvaraRadera
  2. Fina! Jag skulle så hemskt gärna vilja ha alla bilderna som togs, går det för sig tro?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. ja då! Du kan få alla 491.. ;) Går dock inte att maila så många, men du kanske har något usb jag kan föra över dom på??

    SvaraRadera
  4. Jag mitt lilla ego kan tänka mig foton på mig själv där jag ser någorlunda ut samt de kuligaste&vackraste på mina fina Noisar...

    SvaraRadera